Ventil recirkulácie spalín
Vykonáva recirkuláciu výfukových plynov
Systém recirkulácie výfukových plynov je systém, ktorý znižuje emisie oxidov dusíka (NOx) v spaľovacích motoroch.
Ventil recirkulácie výfukových plynov sa poháňa recirkuláciou časti výfukových plynov motora, vedie ich späť do nasávania motora, a tým ich privádza do spaľovania.
V dôsledku toho sa znižuje obsah kyslíka v zmesi vzduchu a paliva. Následne sa zníži teplota spaľovania a podstatne sa zníži koncentrácia plynu oxidu dusíka (NOx) v spalinách.
Riešenie Nissens
-
Sortiment a dostupnosť
Atraktívny sortiment výrobkov pokrýva najčastejšie modely vozidiel podľa noriem EURO 4 a EURO 5.
Pneumatické a solenoidné ventily recirkulácie spalín.
-
Spoľahlivé a bezpečné
Najdôležitejšie funkcie všetkých ventilov recirkulácie spalín sú úplne otestované, aby sa zaistilo správne dosadanie a fungovanie ventilu.
Ventily recirkulácie spalín Nissens ponúkajú vyvážený proces recirkulácie výfukových plynov, ktorý vedie k spoľahlivému spaľovaniu v motore so správnymi výfukovými emisiami.
-
Jednoduchá manipulácia
Žiadne poplatky, doplatky ani vrátenie starých jednotiek.
Úplne nové ventily recirkulácie spalín z výroby!
Produktové výhody
-
Jednoduchá montáž
Výrobok „First fit“: Príslušná sada tesnení v kvalite zodpovedajúcej OE je zahrnutá v balení výrobku.
Bez problémov pasuje na rozloženie motora a príslušné spojenia. Plne kompatibilné so systémami vozidla.
-
Preukázaná spoľahlivosť
Pri ventiloch recirkulácie spalín sa uplatňujú priemyselne uznané materiály najvyššej kvality a komplexné skúšanie výrobkov s cieľom zabezpečiť dlhotrvajúcu a spoľahlivú prevádzku komponentov v extrémnych podmienkach, ktoré sú príznačné pre drsné prostredia, ako je teplo spaľovania a prietokov výfukových plynov.
-
Odolný návrh
Hlavné komponenty vyrobené zo zliatiny s vysokým podielom niklu ponúkajú prvotriednu odolnosť proti teplu a trvácnosť pri extrémnych teplotách.
Technické údaje
Ventil recirkulácie spalín funguje v rozmedzí extrémnych teplôt výfukových plynov. Problémy s recirkuláciou výfukových plynov najčastejšie súvisia s nesprávnou kvalitou výfukových plynov a súvisiacich systémov.
Nadmerná tvorba uhlíka/sadze, ktoré sa usadzujú vnútri ventilu, je jednou z najčastejších príčin porúch ventilu recirkulácie spalín. Nadmerná spotreba oleja, a tým kontaminácia spaľovania, zlyhanie odvetrania kľukovej skrine, poruchy turbodúchadla, nesprávne palivo a/alebo nesprávne vstrekovanie paliva, môžu viesť k nadmerným nánosom uhlíka, usadzovaniu sadzí a obmedzeniu funkcie otvárania/zatvárania ventilu.
Prevádzku ventilu recirkulácie spalín môžu počas dlhšieho obdobia ovplyvniť aj určité jazdné štýly (napr. jazda len na krátke vzdialenosti).
Zle fungujúci ventil recirkulácie spalín má za následok nesprávne spaľovanie motora a vedie k zanášaniu/nepravidelnému voľnobehu a zvyčajne je možné všimnúť si to prostredníctvom chýb motora, ktoré zaznamenala riadiaca jednotka motora.